GSM Reparatie - Aanmelden


Klik hier om een gsm reparatie aanvraag aan te melden.


Prijzen

Gezien het grote aantal verschillende mobiele telefoontoestellen vandaag op de markt, is het niet eenvoudig een exacte prijsweergave te doen op deze site, omdat prijzen ook steeds en continu veranderen. Het is daarom zeker aangeraden om even een mailtje te sturen (u vindt alle gegevens terug op de contact pagina ), of meteen gratis en geheel vrijblijvend een account aan te maken op onze website, www.topphone.be, zoals hieronder uitgelegd.

Voor enkele tarieven voor iPhone reparaties, kunt u ook altijd terecht op onze andere website www.iphonerepareren.be. Let wel! Wij hebben niet altijd even veel tijd om de website en de prijzen te updaten, dus deze kunnen achterhaald zijn. Het is altijd best om even contact op te nemen.

Uw toestel aanmelden voor reparatie

Voor uw gemak hebben wij bij TOP PHONE gezorgd voor een eenvoudig te gebruiken website, waar u heel makkelijk uw toestel kunt aanmelden. Het enige wat u moet doen is een login aanmaken, enkele gegevens invullen over uw gsm reparatie opdracht, en wachten op een antwoord van één van onze medewerkers. Daarna kunt u eenvoudig in contact blijven met deze medewerker, via het interne berichten systeem.

U heeft verschillende manieren om het toestel bij ons te krijgen. Zo kunt u het door onze eigen chauffeurs laten oppikken, of opsturen via de post - of transporteur van uw keuze

U kan ook beslissen het toestel via Kiala op te sturen. Indien u nog geen account heeft bij Kiala, zullen wij alles voor u doen : van het aanmaken van een account, tot en met het invoeren van de verzendingsopdracht, en het naar u toe sturen van het speciale label . Het enige wat u nog moet doen is het label op het pakketje plakken, en in het dichtst bijzijnde Kiala punt binnen brengen. Al de rest doen wij zelf.


Zo gaat u te werk:

  • 1- Ga naar www.topphone.be
  • 2- Kies "LOGIN" in het menu, of scroll naar beneden
  • 3- Vul al uw gegevens in (wij zullen deze nodig hebben voor het transport van en naar uw adres)
  • 4- Indien u een "Voordeelcode" hebt, vul deze in op de daarvoor voorziene plaats.
  • 5- Geef uw email adres en Password op die u later zult gebruiken om in te loggen, en ga verder

U hebt nu een login aangemaakt, en kan met deze gegevens altijd opnieuw inloggen, en alle herstellingen opvolgen. Zorg ook dat topphone.be en topphonebelgium.be in uw mail programma bij veilige afzenders staan. Dit is nodig om de automatische bevestigings mails te kunnen ontvangen. Net zoals u, houden wij NIET van spam! U hoeft zich geen zorgen te maken. Wij sturen zelden e-mails, en geven of verkopen al zeker geen klanten-data door aan derden!

  • 6- Nu u ingelogd bent, kunt u heel eenvoudig de gegevens van het toestel ingeven. Gebruik gewoon het drop-down menu voor de beschrijving van het probleem. Als het nodig is, mag er altijd ook wat meer info verschaft worden over de reparatie in het daarvoor beschikbare vak. Klik SUBMIT om de aanmelding door te geven.
  • 7- Vanaf nu is enkel wachten op reactie. U wordt op de hoogte gehouden via het interne messaging systeem, en krijgt daarvoor telkens een email toegestuurd wanneer er een nieuw bericht is. Zo kunt u het hele proces op de voet volgen. Wanneer u vragen hebt, kan u deze ook stellen via het systeem.